تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین: آیت اله حیدری گفت: بانک توسعه تعاون تمهیدات ویژه ای را برای تعاون گران به مناست هفته تعاون پیش بینی کرده است.

تمهیدات ویژه بانک تعاون برای تعاون گران در هفته تعاون

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، رییس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان قم در حاشیه حضور در نمایشگاه دستاوردهای تعاون استان قم در گفتگو با خبرنگاران از تمهیدات ویژه این بانک در هفته تعاون خبر داد و ابراز داشت: با توجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین با توجه به بیانات معظم له در خصوص حمایت از تولید داخلی در زمان اقتصاد مقاومتی و نیز نقش مهم و تاثیرگزاری تعاونی ها در تحقق این شعار،لزوم حمایت ویژه از این بخش بیشتر احساس می شود.
حیدری ادامه داد: بر اساس سیاست های کلی اصل 44 نیز تکلیف شده است تا سهم بخش تعاون از اقتصاد کشور به 25 درصد برسد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون استان قم تاکید کرد: برای دستیابی به این رقم باید رویکرد نظام مبتنی بر مردمی تر شدن اقتصاد و حمایت از تشکل های تعاونی باشد تا اقشار مختلفی بتوانند در این بخش مشارکت کنند.
وی در ادامه با اشاره به حمایت های ویژه ای که بانک توسعه تعاون از تشکل های تعاونی انجام می دهد اشاره کرد و از حمایت تشکل های تعاونی و تعاونگران در قالب اهدای تسهیلات به تعاونی ها خبر داد.
حیدری تصریح کرد: از طرف دیگر با توجه به نامگذاری سال 2012 به سال بین المللی تعاون، اهمیت بخش تعاون در دنیای امروز و در سایر کشورها نیز مشخص میشود.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون استان قم همچنین با اشاره به اهداف سازمان ملل از نامگذاری سال جدید میلادی به نام سال تعاون خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف افزایش آگاهی،کمک به رشد بیشتر تعاونی ها و تشویق دولت ها و نهادهای قانون گذاری برای اتخاذ سیاست ها و وضع قوانین و مقررات سازنده در راستای شکل گیری و رشد تعاونی ها می باشد که بانک توسعه تعاون نیز در کشور و در سطح ملی این اهداف را از طرق مختلف از جمله حمایت های ویژه از تعاونی ها و تعاونگران عزیز با ارائه تسهیلات و انواع خدمات بانکی دنبال میکند.
وی در پایان از آمادگی این بانک جهت حمایت از تعاونی های فعال در سطح استان خبر داد و گفت: بانک توسعه تعاون از کلیه شرکتها تعاونی تولیدی، صنعتی، کشاورزی فعال در سطح استان که نیازمند تسهیلات جهت سرمایه در گردش و افزایش تولید می باشند دعوت می نماید،همزمان با هفته تعاون به شعب این بانک در سطح استان مراجعه نمایند.
انتهای پیام/

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.